dinsdag 17 mei 2016

Zonnen en vissen

Vanmorgen door Harma om tien voor zeven gewekt, om te gaan vissen, om half acht had ik mijn hengels klaar liggen in de hengelsteunen, ook vandaag weer van alles geprobeerd, boilie zus en popup zo en ook verschillende smaken, maar ze wilden niet bijten.
Dus de 21 mm vismeel pellet er maar aangedaan, en waarrempel ik kreeg een aanbeet maar het zette niet door, helaas weer niets.

Tegen twaalf uur kwam Harma aangelopen, vanaf de camping, dat is vijf en twintig minuten lopen, die heeft nog een tijdje bij mij gezeten.
En ondanks dat ik niets vang, vermaak ik mij wel aan de waterkant, af en toe kwamen er vogeltjes langs die mij gezelschap hielden, vervolgens zijn we maar weer naar de camping gegaan om wat te eten en te drinken.

Later in de middag zijn we de rivier af gereden richting Caspe, op zoek naar een geschikte vis plek, maar de wegen zijn allemaal onverhard en eigenlijk moet je een 4wd hebben om daar langs te rijden, na veel zoeken hebben we een plaatsje gevonden, maar ook hier niets gevangen, de karpers zijn niet erg azend, en de meerval ook al niet, morgen hopen op meer suk6.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten