zaterdag 21 mei 2016

Laatste dag in Caspe

Vanmorgen werden we gewekt door de vogeltjes met hun gezang, de lucht was vanmorgen alweer strak blauw, en het werd een warme dag, de temperatuur liep vandaag op naar 32 gr.

Heerlijk buiten ontbeten, en tijdens de koffie even de routekaarten op tafel, om te kijken waar we morgen langs rijden, om richting huis te gaan.

Nog even naar de waterkant gegaan om te vissen, maar die hadden vandaag geen trek, volgens mij was het alweer te warm. En de Brabantse vis vrienden kwamen weer terug met hun boot en hadden weer twee snoekbaarzen gevangen, en vroegen mij of ik zin had in vis, en daar zeg ik geen nee tegen, later in de middag kon ik de visfiles ophalen, en kreeg er ook nog een bekertje vissalade bij, heerlijk op de gril warm gemaakt en alleen op gegeten, want Harma houd niet van vis.

Na het eten de luifel er voor weg gehaald, en de auto even opnieuw in gericht, en we zijn er nu klaar voor, en zitten nu om kwart over tien nog heerlijk buiten, het is nu nog 20 gr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten